bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 13 maj 2017

Av Caroline - 13 maj 2017 11:37

Den här veckan har bestått av mycket besök på sjukhuset. Vi är jätte tacksamma att de har koll på de mesta men vissa saker blir lite för mycket ibland. Denna vecka var han på ögonmottagningen då de på BVC inte tyckte de va ok att han inte såg raden med bokstäver näst längst ner. Saken är den att vi hade suttit ganska länge med andra tester innan de gjordes och de kändes som om hans koncentration va helt slut. Tycker de borde tänka lite på hans problematik och utforma sina tester efter de för att få de mest rätta resultatet. Jag tror att han många eller de flesta gångerna förstår och kan men gans tålamod har tagit slut för länge sedan. Sedan var han även en annan dag på öronmottagningen och kolla hörseln, samma där så hade BVC tyckt att vi skulle komma dit då hon inte kunde avgöra om han inte förstod instruktionerna till testet eller inte hörde. Vi har aldrig misstänkt att han inte hör och därför känns de så himla onödigt. Så tråkigt att behöva avbryta hans rutiner och lek på förskolan för såna besök. Men men nu är denna vecka snart slut och de känns skönt. Jag har haft sån huvudvärk i fler dagar nu och de är så himla jobbigt när de inte går över.

K jobbade inatt och ska även göra de i natt. Men vi får några timmar tillsammans innan de är dags för honom att gå på passet igen. Idag ska jag försöka fixa klart i våra rabatter. Igår planterade jag ner vår hallonplanta, de blev jätte bra. Jag hoppas den kommer trivas och att de blir mkt hallon längre fram.

Simon lånade min mobil idag och fotade. Idag tänkte jag bjuda på dessa foton, njut.

Denna bild har givetvis jag tagit då fotografen leker!

Ovido - Quiz & Flashcards