bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Caroline - 29 april 2014 22:19

Av Caroline - 29 april 2014 22:17

Gud va allt känns mkt lättare när vädret är så underbart, när våren är här och de är så mycket ljusare på morgonen och kvällen. Känner verkligen hur min kropp och själ suger upp energi. De senaste dagarna har jag och Simon varit ute större delen av dagarnas timmar, vi har endast gått in när de är matträningsdags. Så underbart. Simon blir lika glad varje gång jag öppnar ytterdörren, han skiner verkligen upp.

Kl 10.00 va vi hos kirurgen. Han ville se hur Simons hål såg ut, om de såg bra ut efter operationen. Han va nöjd. Vi ska snart få en tid för att sätta dit en knapp. Det ska bli skönt att slippa slangen. Idag pratade jag även med vår underbara logoped, hon är så otroligt driven och engagerad. Det känns som om hon förstår mig i Simons matproblematik och det känns verkligen som hon vill göra allt för att hjälpa oss. Jag är så otroligt tacksam. Idag fick vi även ett brev från Folke Bernadotte i Uppsala, de ville meddela att de hade fått vår remiss. Bollen är i rullning och det känns otroligt skönt, vi är påväg :)!

Idag jobbar kristoffer 13-22. Ikväll gick jag och Simon över till farmor och farfar och hälsade på lite. Simon blev lika glad som vanligt att se dom. Det är inte så roligt att bara se mamma varje dag :) jag och svärmor satt och pratade om vår "resa". Från den dagen Simon föddes, om tankar, om känslor och om rädslor. Jag kom på mig själv att jag nästan skulle kunna skriva en bok eller föreläsa om vår resa. Jag kan prata om allt i timmar..


I

Ovido - Quiz & Flashcards