bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Caroline - 1 april 2014 12:43

Nu har vi packat upp ich tvättat efter vår lilla trip till Sthlm. I söndags fyndade vi även en vagn. En brio sulky, ska ta bild och lägga upp senare. Under min tid uppe i Sthlm har jag känt att det skulle vara smidigt med en sån. Jag tittade på blocket och hitta en röd, smidig brio för endast 300 kr. Tjejen som sålde den hade egentligen en annan som skulle komma och titta på den i veckan. Men om jag hämtade den som i söndags så skulle de bli vår. Svärmor var snäll och hämta den till oss eftersom vi åkte hem så sent på söndagen.

Idag har LAH varit här och tittat på Simons peg. Jag har misstänkt att han har fått granulom runt hållet. Vi har köpt salva och smörjt honom, så nu såg de bättre ut tyckte dom. När dom ändå var här vägde de honom också, han hade gått upp 300 gram på 3 veckor. De va super bra :) jag har tyckt att han har kräkts en del men skönt att de inte har påverkat vikten.

Ikväll ska jag in till stan och träffa en kompis och göra manikyr. Så otroligt skönt att få unna sig de. Svärfar ska passa Simon tills pappan kommer hem från jobbet. Det blir jätte bra.

Senare idag ska jag lägga upp lite bilder på dom fina kläderna vi köpte på Sara i Sthlm.

Ovido - Quiz & Flashcards