bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Tack mamma och pappa för en härlig tid hos Er!

Av Caroline - 21 februari 2014 20:56

Varje gång jag kommer hem inser jag hur mkt jag saknar mina föräldrar. Jag har alltid stått mina föräldrar väldigt nära, de har alltid fått höra både de ena och de andra av mig. Pratkvarn som jag är. De har alltid ställt upp för mig i vått och torrt. Stöttat mig i mina beslut. Jag är väldigt tacksam för att just Ni är mina föräldrar. Tack för en mysig tid hos Er. Tack för all god mat och uppassning. Simon blir så glad varje gång vi ses, man ser verkligen att han känner igen Er trots att vi inte ses så ofta.

Det var så mysigt att träffa min kära kusin Therese. De blir tyvärr sällan nu för tiden så man lever verkligen länge på dom stunderna vi väl ses. Känns som de inte va så länge sen då vi umgicks varje helg. Åt goda middagar, drack ett eller två glas vin och shoppade. Du är som en syster för mig Tessan.

Jag hann även att träffa min mormor vilket betydde väldigt mkt för mig. Kristoffer och jag köpte lite goda muffins och gick över till henne. Hon blir så glad varje gång vi ses och hon får gosa lite med Simon.

Simon va lite febrig igår, han ville inte vara själv utan satt i våran famn nästan hela kvällen. Idag verkar de bättre, han är piggare och inte alls lika varm. Idag har han varit ute på en promenad med pappa. I natt jobbar kristoffer så nu är de bara jag och prinsen. Jag gick in och försökte natta honom 18.30, de tog lång tid innan han kom till ro. Efter en timme hade han somnat. Snart är det även dags för mig att sova...

 
 
Ingen bild

Tessan

25 februari 2014 14:55

Min fina kära älskade syster <3 pussar och kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards