bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Caroline - 5 februari 2014 21:30

Åh såna här dagar lever man länge på. I morse begav jag mig till stan för att träffa Anna med sina skatter tvillingarna Nellie och Erik (jag har skrivit och lagt upp bilder på dom i tidigare inlägg). Dom var på besök i stan och självklart fick man inte missa att träffa dom då. Jag är så glad att jag har träffat Anna, vi tänker likadant och skrattar åt samma saker. Tack Anna för att jag har fått möjligheten att lära känna dig och tack för allt stöd jag får av dig. Jag fick också träffa en av hennes närmaste vänner. En super gullig tjej med en son på 4 månader. Tiden bara sprang iväg, men så är det ju alltid när man har det trevligt.

En annan rolig sak som inträffade idag var att jag stötte på en kund som har handlat av mig. Vi har haft en väldigt bra kontakt varje gång hon har varit inne hos mig och hon har följt min graviditet. Nu hade hon inte sett mig på väldigt länge och trodde att jag hade gått hem tidigare pga ryggvärk eller liknande. Hon fick en snabbresume av vår resa och blev nog lite chokad. Vi bytte nummer och ska nog ses snart igen. Hon har också barn vilket är jätte kul.

Den här dagen lever jag som sagt länge på...tack alla fina ni gjorde min dag!

Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards