bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 30 maj 2018

Av Caroline - 30 maj 2018 22:56

Så såg vår måndag ut. Jag och Kristoffer var på bup och träffade psykologen. Vi hade ett bra samtal och det känns som vi klickat väldigt bra med henne. Vi pratade om mediciner m.m inte som ska sättas in än men lite om det. Hon tror Simon behöver det för att kunna få komma till ro lite och kunna reflektera kring saker och ting. Han är idag så impulsiv och hans tempo är väldigt högt.
Efter mötet hade jag och k bestämt oss för att ta en lunch ihop, vi firade nämligen 9 års dag ihop tillsammans. Helt otroligt vad fort tiden går, vi måste bli bättre på att stanna upp lite och njuta av tiden.

Nu är jag själv hemma med barnen. K jobbar natt två dagar i rad och avslutar med kväll imorgon. Ska bli väldigt skönt att ha honom hemma mer kvällar efter sommaren. Jag har svårt att vara hemma så mycket själv. Men först är de semestern som väntar och resan till Grekland med Simon. Som vi längtar.

Idag har jag jobbat kväll. Va en hel del människor som ville handla lite nya sommarkläder, jätte roligt, idag fick vi återigen in massor med fint. Jag ska lägga upp lite bilder framöver på min köp.

Nu är de bara två dagar kvar tills Emil slutar på sin förskola och byter till Simons. Som vi längtar.

Min randiga outfit idag

Min frukostbricka på morsdag

Älskling och jag på brasseriet

Ovido - Quiz & Flashcards