bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 27 februari 2018

Av Caroline - 27 februari 2018 12:59

Idag är jag så otroligt glad och tacksam. Igår fick vi reda på att Emil har fått förskoleplats på samma förskola som Simon efter sommaren, helt underbart då vi trivs så bra där. Vi fick också tider till en Adhd utbildning i mars, jätte jätte bra. Det är viktigt att både få mer information men också träffa andra föräldrar i samma situation. Två super bra besked på samma dag. Sen var jag ute och åt med min underbara kollega Jenny och pratade om livet. Inget kunde blivit bättre!

Är så otroligt tacksam för allt i mitt liv. Känns som om jag säger det hela tiden men jag är dagligen otroligt tacksam. Det är mycket i livet som absolut inte är självklart och de tycker jag alla bör tänka på.

Ovido - Quiz & Flashcards