bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 21 februari 2018

Av Caroline - 21 februari 2018 19:56

Jag har jobbat sen i torsdags och dagarna bara springer iväg. Kristoffer och jag har gått om varandra en del för att pussla ihop de lite. Men de har gått jätte bra. Imorgon jobbar jag min sista dag innan jag blir ledig fredag till söndag.
Har fått hjälpa så mkt trevliga kunder idag, de ger mig så ofantligt mycket energi. Nu sitter jag på bussen hem från jobbet, barnen sover när jag kommer hem så jag för pussa lite på dom imorgon.

Helgen blir lugn, Kristoffer jobbar massor så jag är i princip själv hela helgen då han jobbar både dag och natt fredag och sen sover lördag och söndag dag för att jobba nätter sen.

Simon har lugnat ner sig lite nu, vi vågar knappt säga de men vi hoppas de va någon sorts fas han gick igenom som ?normalt? i utvecklingen. Ibland är det så svårt att veta vad som egentligen är hans utveckling och vad som är hans adhd. Det är många gånger svårt att veta hur man ska hantera olika faser.
Här kommer några bilder från när vi va och storhandlade med grabbarna. Till en början gick de jätte bra men sen spåra de ut. Blir nog inte några flera gånger med barnen, vi ska undvika de ialf :)

Ovido - Quiz & Flashcards