bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 1 maj 2016

Fy vad trött jag är!!

Av Caroline - 1 maj 2016 07:13

Igår vaknade jag och kände mig jätte förkyld. Jag har ont i kroppen och i halsen. Vi va ute i trädgården i 7 och en halv timme igår men Simon va lika aktiv när vi kom in på eftermiddagen som annars. Jag förstår inte de riktigt, borde han inte känna sig helt slut. De är ju inte så att han suttit still utan sprungit fram och tillbaka till oss alla på mormor och morfars stora tomt, när vi kom in gjorde han massor av hyss som han vet att han inte får göra. Jag blir så frustrerad ibland, min ork sinar. Känns som jag behöver tanka upp min energi någonstans.

Imorse vaknade Emil 05.00 och vägrar somna om, han ligger och sparkar och pratar för fullt i sängen. Jag känner mig fortfarande jätte förkyld och brist på sömn gör de inte bättre. Vill bara att han ska somna om men han verkar ha andra planer. Sen vet jag att varje gång jag går upp med honom så hinner jag knappt göra frukost innan han skriker i babysittern och vill sova. Man ser så tydligt på honom att han är trött.
Nä fy vad jag klagar, jag älskar mina barn men när de blir så intensivt och man både är trött och känner sig sjuk blir man rätt slut.
Längtar tills K kommer imorgon!

Jag får jätte mycket hjälp av mina föräldrar men man vill inte lägga allt på dom. De är inte därför vi är här. Dom leker massor med Simon men som sagt ändå är han aldrig riktigt tillfreds. Mamma har sovit med Simon i två dygn och varje morgon vaknar han innan 06 som han inte brukar göra hemma. Ser på mina föräldrar att dom också blir trötta med all rätt, dom är ju några år äldre :)

Nä nu hoppas vi den här dagen blir bra och att pappa och jag har fiskelyckan med oss när vi tar upp våra nät!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards