bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Caroline - 12 september 2014 23:35

Gud så dålig jag är på att skriva. Har varit så mycket varje dag så jag hinner knappt med. I måndags jobbade jag och i tisdags så va vi på sjukhuset och hade möte med vårt team. Vi diskuterade Simons matsituation och lite kring Folke b som vi ska till i slutet av oktober. De kändes skönt. I onsdags var vi på öppnaförskolan igen, de va väldigt länge sen. Jag och en av fröknarna räknade ut att vi inte har varit där sen i maj och hon tyckte givetvis att Simon hade blivit stor :) mycket hade förändrats sen sist vi va där, tyckte jag ialf. Nu går vi inte längre i lugna babygruppen utsn nu samlas alla barn 0-5 år. Den här gången var det närmre 30 barn där. Man märkte på Simon att han inte alls är van vid så många barn. Han blev super ivrig och var på allt och alla, inte blyg alls. Jag sprang runt där som en yr höna och svettringarna under armarna bara växte :) de va säkert jätte nyttigt för Simon att träffa barnen men jag tror att det var lite för många. Vi får se hur de blir nästa gång.

Igår bakade jag väldigt mycket, passade på när Kristoffer var ledig. Idag fredag har städning stått på schemat, vilket jag började med :)

Ovido - Quiz & Flashcards