bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Caroline - 1 september 2014 21:55

Oj vilken dag. När jag vaknade kl 07 hoppades jag på att förkylningen var över men icke, näsan och bihålorna var täppta och jag hade förmodligen sovit med öppen mun hela natten. Simon vaknade strax efter och han va likadan som mig, dunder förkyld. Jag hoppades att det skulle släppa lite när vi gick upp och det gjorde det. Simon vaknade till och det va fullrulle som vanligt. Jag försökte dricka massvis av te med ingefära för jag visste att dagen skulle bli lång.

Kl 09.00 var vi på sjukhuset. Jag var nervös, Simon har ju haft två stora förkylningar sen sist vi vägde honom, vilket givetvis spelar in. Simon hade gjort ett pyttelitet skutt på viktkurvan men hade jobbat sig upp på längdkurvan istället. Vår dietist var mycket nöjd med resultatet :)

Efter mötet med dietisten var det dags för mig att jobba. Det var jätte kul men man känner att man inte orkar lika mycket som innan. Jag hinner inte med i tjejernas tempo och jag blir tröttare. Hela den här resan har tagit på hela mig. Det känns. Kl 20 var jag hemma igen och det känns nu skönt att få krypa ner i sängen. Ikväll somnar jag fort :)

Ovido - Quiz & Flashcards