bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Caroline - 24 juni 2014 14:26

För ett tag sedan åt Simon ca 1 dl själv per mål men nu är det endast några skedar av hans egna de är därför jag blir så frustrerad. Den här bergodalbanan är jobbig.

Igår sprang herr grävling förbi huset :) jag han få en suddig bild på honom. Igår regnade de hela dagen och Simon gillade att stå och titta ut från de stora fönstrena på regnet som öste ner. Vem kom där i regnet?jo pappa ....:)

Herr grävling!!

Av Caroline - 24 juni 2014 13:59

Idag har vi varit ute i skogen och letat efter skogens guld, kantareller. Men tyvärr är det nog för tidigt än. Det var länge sen jag var i skogen kring vårt landställe. Tyvärr hade det röjt så mycket att jag knappt kände igen mig. Speciella ställen som min fina farmor hade visat mig när jag var yngre hade försvunnit, så tråkigt.

Idag är jag lite smått nere, de går upp och ner hela tiden. De är så tungt med Simons matsituation, vissa dagar har jag lättare att se ifrån de lite än andra. Allt skulle vara så mycket enklare om allt bara funkade...

Ovido - Quiz & Flashcards