bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Caroline - 17 juni 2014 20:50

Idag åkte jag in en sväng till stan, träffade fina Malin och myste över en härlig lunch tillsammans. Sedan mötte jag upp Kristoffer och Simon, kristoffer behövde handla lite nya kläder. Sen var de av hem igen :)

Idag har min älskade inge lärt sig klappa händerna :) så gulligt! De bara kom. Men jag måste säga att vi har sjungit "klappa händerna" en del ggr.

Imorgon är det dags att gå till frissan, fixa till sig lite inför midsommar. Jag mår så otroligt bra när jag har varit där. Man måste få göra de lite då och då.

Imorse fick vi sovmorgon här hemma. Simon sov till 07.30, kors i taket :) så underbart. Nu har Simon somnat o min famn och jag sondar honom. Hoppas han får sova gott i natt med!!

Ovido - Quiz & Flashcards