bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Caroline - 9 juni 2014 13:49

Nu har vi varit borta länge från bloggen. Har inte haft ork och motivation att skriva men nu känner jag att de är dags att skriva lite igen.

Ja vart ska jag börja. Simon mår jätte bra, han växer och utvecklas precis som han ska. Han börjar närma sig 8 kg nu :) de är helt otroligt. Förra veckan bytte vi hans matslang PEG mot en knapp. Den är mycket smidigare och han slipper ha en slang hängandes längst benen när han kryper.

Aaa för någon vecka sedan hände det. Han började krypa, vilken känsla. Svår att beskriva. Nu är det bara att springa efter :) i helgen ställde han sig upp i sängen för första gången och nu ställer han sig upp mot allt som går :) aa de har hänt mycket sen sist jag skrev. Han har nu 8 tänder :)

Ni undrar nog hur det går med maten. De går upp och ner. För någon vecka sedan började han äter mer än han någonsin har gjort, vi trodde då att det var vändningen. Tyvärr inte. Nu är vi tillbaka till några teskedar. Det går så otroligt upp och ner. De intresset som jag såg för några veckor sen ser jag inte på samma sätt idag. Jag hoppas de är tillfälligt. Man får glädjas för varje dag och försöka att inte se för långt fram. Jag hade svårt att vara riktigt glad när han åt för jag var så rädd att han plötsligt skulle sluta. Aa man är lite konstig.

Sommaren ska vi spendera mestadels i Roslagens skärgård med min familj. De ska bli underbart. Kristoffer jobbar din sista vecka nu innan semestern och det känns jätte skönt. Ska gå in och jobba lite i sommar också och i höst ska jag jobba en dag i veckan. Få komma bort lite, se de andra utanför vår bubbla.
Hoppas ni fortsätter läsa min blogg och följa oss under sommaren!!

Här kommer lite härliga bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards