bamsearmittandranamn

Alla inlägg under juni 2018

Av Caroline - 13 juni 2018 06:34

Vi började förra veckan med att skola in Emil men de fick inte mer än en dag innan både han och jag inte kände oss pigga. Emil fick feber och vi fick va hemma och kurera. Jag fick konstigt bog ont i mina leder i armarna som om jag hade gjort något speciellt. Inget som jag vet om. Kändes som en illande känsla i armvecken och ner i armarna. Va på vårdcentralen här om dagen men de tror att de beror på en muskelinflammation i fästena i armvecket. Man får lita på de men jag tycker de låter konstigt.

Efter mitt vårdcentralbesök i måndags åkte vi snabbt till bup då jag och Kristoffer hade ett möte där med psykolog. Direkt när jag satte mig började jag storgråta. Ni vet känslan mär man mår så dåligt själv att msn vet knappt vart man ska ta vägen och sen ska man sitta och prata om hur man på bästa sätt ska ta hand om och hjälpa Simon. Nä den dagen orkade jag inte de. Behöver reparera mig själv lite. Idag blir det att ringa sjukgymnast och boka tid.

Sen var jag hos tandläkaren förra veckan, trots att jag inte mådde bra men ville så gärna få de gjort innan vi åker till Kreta. Jag hade tyvärr två hål. Inget roligt men hade det nästan på känn. Oj vad jag spände mig där, har verkligen tandläkarskräck. Ändå har jag gjort så otroligt mycket med min mun, dragit ut tänder, borrat massor och haft tandställning. Sen tror jag ingen älskar att gå ditt men jag verkligen svettas.

Idag börjar vår viprea för våra vipkunder, 16-19. Vi hoppas det kommer bli ett väldigt drag. I år har vi väldigt bra och somrig rea så de blir svårt att inte unna dig själv nått.

Nya badkläderna inför resan provade

Mina nya plisserade byxor som jag myser runt i hemma!

Vilken lyxkisse, han har de bra han!

Av Caroline - 3 juni 2018 19:42

Underbar helg med min familj. I fredags arbetade jag för att sedan åka till kristoffers bror som jag berättade om i förra inlägget. Vi bada och grillade och badade igen. Helt underbart väder vi har haft!
I lördags och idag har jag inte känt mig helt hundra, kli i halsen och små hängig så vi har haft två härliga dagar hemma. Jätte härligt.

Denna vecka ska vi skola in Emil på Simons förskola. Äntligen som vi har längtat till den här dagen, så underbart. Vi trivs så bra på Simons förskola så de här blir perfekt.

På torsdag blir det tandläkaren för min del. Usch har världens tandläkarskräck så det ska inte bli alla kul. Har många lagningar och små hål som de snart kommer behöva göra något åt. Usch och fy.

Vädret ska ju fortsätta vara bra så de är underbart!

Bad hos kristoffers bror

Ovido - Quiz & Flashcards