bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 29 juni 2018

Av Caroline - 29 juni 2018 14:35

Snart bär de av, så himla skönt. Det ska bli så skönt och så kul att få ge Simon den här resan med bara mig och Kristoffer. Ge honom denna tid. Ska bli så mysigt. En underbar start på semestern. Jag fick en liten summa pengar från sjukhusets försäkringsbolag då de sydde fast min tunntarm vid kejsarsnittet med Emil, den ?lilla? summan har jag valt att lägga på den här resan. Fick givetvis lägga till pengar då den summan var långt ifrån vad jag egentligen tyckte var rimlig. Men orkade verkligen inte bråka just då. Strida om allt hela tiden är så tröttsamt och de har vi gjort så mycket genom åren.
För mig var det viktigt att vi gjorde något kul för pengarna, gjorde något som kanske läker våra sår lite. Något som ger oss energi.

Idag har vi tagit en promenad och tittat på kossorna i närheten av där vi bor.

Naglarna är målade och väskorna är snart redo!

Ovido - Quiz & Flashcards