bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Caroline - 5 oktober 2014 20:13

Av Caroline - 5 oktober 2014 19:43

Vilken underbar helg jag har haft. Fick veta i fredags att jag skulle få åka upp till Sthlm och träffa min underbara kusin på lördagen. De va en födelsedagsöveraskning från Kristoffer. Älskade Kristoffer, du är underbar. Du vet exakt vad jag behöver.

Jag åkte upp så jag var framme vid 12. Vi startade dagen med en brunch på Strand. Ett glas cava och underbar mat. Mys och härliga samtal. Min fina kusin, du och jag.

Efter brunchen gick vi till en salong för lite pedikyr :) underbart. Har aldrig varit på de förut. Kan varmt rekomendera. Sen blev de lite shopping.

Kvällen avslutades på Berns med ljuvlig sushi. Hela dagen var lyx. Jag är så otroligt lycklig och tacksam för att jag har en så otroligt omtänksam sambo och en underbar kusin. Jag är så glad!Tack igen!!!!

Nu är jag påväg hem, längtar efter att ge både en och två pussar till min kära man. Simon har myst hos farmor och farfar.

Ovido - Quiz & Flashcards