bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Caroline - 19 december 2013 19:56

Fy i dag känns det som om jag har ringt försäkringskassan 100 ggr. Förstår mig inte riktigt på dom men de är jag väl inte ensam om att känna. Känns så onödigt att man ska behöva lägga så mycket energi på sånt, när man behöver de till Simon. tänk om det bara kunde få flyta på, varför göra de svårare för dom som redan har de jobbigt?

Idag var vi på BVC, de gick bra. De ända som är så skumt att sköterskorna säger så olika där, den ena säger att man ska följa Simons korrigerade ålder i utvecklingen och den andra påstår att man ska följa den okorrigerade. Jag vet inte riktigt vad man ska tro. Simon utvecklas fint de ser vi och de är väll de vi får gå på. Nu väger Simon 6400 gram och är 63,5 cm lång.

Usch om man sammanfattar dagen kan man säga att allt har sugit musten ur mig idag. Känner mig lite nere men de vänder imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards