bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm.

I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag skära av en bit av toppen på mitt långfinger. Var tyvärr inte tillräckligt försiktig när jag skulle skiva potatis med mandolinen. Det tog oerhört lång tid innan blodet slutade rinna. Det var bara att plåstra om och köra på igen. Det var en otroligt mysig och uppskattad middag. Vi fick också äran att mysa med deras en och halv månad lilla dotter. Så himla underbart.

I tisdags var jag hos sjukgymnasten. Jag kände att jag behövde kolla upp rygg, axlar och nacke. Det var läkaren på vårdcentralen som tyckte jag skulle gå ditt då jag sökte för smärtan i armarna. Han kunde konstater att jag var väldigt överrörlig, vilket resulterar i att mina muskler runt lederna får jobba massage mer och de i sin tur leder till att jag blir spänd och hård i musklerna. På kvällen lagde vi middag till kristoffers föräldrar, super mysigt. Tyvärr gjorde jag ett misstag då jag bakade kakan som jag skulle servera till efterrätt på kvällen. Jag drack två koppar med kaffe och mjölk, de skulle jag aldrig gjort. Jag fick ligga vaken hela natten med otroliga smärtor i magen. Magkatarren fick ett utbrott.

Kl 06 var det dags att gå upp idag. Det var dags att åka till tandläkaren och borra ett hål. Sen vinka jag av min kompis på perrongen på stationen för att sedan gå en långpromenad till sjukgymnasten igen. Ja ni hör, full rulle. Nu ligger jag i sängen och ögonen håller på att falla ihop hela tiden så nu måste jag sova. Skriver mer imorrn.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards