bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Caroline - 20 maj 2018 08:32

Igår jobbade jag till 17.00 Va en mycket lugn lördag, hade förväntat mig mer spring men så är det ibland. Sen åkte jag hem och åt middag med familjen innan k skulle åka till jobbet. Somnade tidigt igår efter att barnen somnat, sov lite dåligt natten innan.

Idag ska jag och Simon rensa ogräs i våra rabatter. Har lovat honom en guld tia om han hjälper mig. Emil ska leka med farmor och farfar lite. Ska bli mysigt med egentid med Simon. De brukar oftast bli väldigt bra. Idag blir det en lugn dag bara hemma, så skönt. Solen skiner och man blir lika glad varje morgon man får vakna upp så.

Föresten har hittar min drömklänning på jobbet. Jag blev kär. Önskade jag hade lite mer pengar, då hade jag köpt den direkt. Vad tycker ni om den?

Skapa flashcards