bamsearmittandranamn

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Caroline - 10 februari 2018 19:26

Jag hade en magisk dag på jobbet igår, träffade många otroligt goa kunder. Många glada och pratglada kunder, de älskar jag. Tycker det är så otroligt trevligt att få snicksnacka lite.

Efter jobbet var det utgång med vänner och bekanta. Vi åt middag på en mexikansk restaurang i stan och sedan såg vi på fifty shades, den nya. Kände mig fortfarande väldigt förkyld men det gick bra. Kristoffer jobbade kväll och kunde hämta upp mig efter bion. Han slutade exakt när bion slutade, de var perfekt.

Barnen var hemma med farmor och farfar, toppen bra. Vi är så himla tacksamma att vi har dom så nära, vet inte alls hur vår vardag skulle funka annars.

Nu blir det mellomys med min älskade. Han nattar barnen just nu och jag njuter av lite ben & jerrys glass.

Ovido - Quiz & Flashcards