bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 5 februari 2018

Måndag!

Av Caroline - 5 februari 2018 19:49

Idag har jag varit på personalmöte på mitt jobb. Är ledig idag egentligen så de blev en tripp på stan efter. Undviker oftast att springa på stan om jag verkligen inte är i behov av något. Blir så mkt shoppade då och oftast blir det ganska dyrt också. Gjorde lite ärenden för att sedan ta bussen hem.
När man jobbar i butik och är social så många timmar per dag är det skönt att åka direkt hem efter jobbet känner jag. Jag har inte samma behov att kolla i butiker som förr.
Jag älskar verkligen att jobba i butik, älskar att få serva och hjälpa människor. Sen är ju kläder och mode ett stort intresse jag har.

Ikväll blev det lugnt för oss. Både jag och k är trötta efter kalaset igår. Tar mer än man tror på en själv. Vi båda tycker att det är skönt att de är över om man får säga så. Vi är jätte tacksamma för alla som kom och de fina presenterna men vi spänner oss så mycket när vi märker att Simon går upp i varv. Vi blir snabbt helt slut. Vi brukar säga att Simon har inger mellanläge utan oftast är de på eller av.

Veckan består annars mest av jobb ich förskola. Jag ska på bio och ut och äta med några vänner på fredag, de ska bli mysigt.

Trött pappa och pigg och glad Simon. Lycklig över sin nya Barbie.

Emil är svår att få en skarp bild på, han är i full rörelse

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Ovido - Quiz & Flashcards