bamsearmittandranamn

Direktlänk till inlägg 8 januari 2018

HEJ!!!

Av Caroline - 8 januari 2018 22:32

Är det några tappra läsare kvar här??förstår om det inte är så. Tiden och mitt mående har fått mig att stundvis inte orkat skriva. Men nu känner jag mig redo igen.
Lite uppdatering:

Hela familjen mår bra, kristoffer jobbar på och försöker så gott det går att lägga om sitt schema så det passar familjen. Simon älskar förskolan. Vi har fått komma till BUP nu. Emil mår bra men har haft en tuff start med inskolningen på förskolan då varken han eller vi trivdes där. Han har precis börjat vänja sig och det är inte alltid man känner sig som världens sämsta förälder när man lämnar honom. Jag har bytt jobb och jobbar nu inom klädesbranchen, blev inget plugg för mig. Minns inte om jag har skrivit de men jag kom in till Sjuksköterskeprogrammet och började där men kände ganska fort att jag inte klarade av att plugga med de jag faktiskt nyligen varit med om. Jag var inte redo. Jag är glad att jag tog de beslutet även om jag vet att det är många som inte riktigt förstod mig när jag hoppade av. Idag jobbar jag 62 % och de passar mig jätte bra, ekonomin blir ju inte toppen men tiden jag får med mina barn är ovärderlig. Jag är så tacksam över att jag kan jobba så.

Ni som läser får gärna kommentera och ställa frågor, blir bara så glad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 20 juli 2018 23:45

Varje gång jag lämnar mina föräldrar uppe i Sthlm faller mina tårar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket de betyder för mig. Jag är uppvuxen nära min familj. Vi bodde i en fyra och vi levde tight in på varandra, på gott och ont. Vi har alltid ha...

Av Caroline - 11 juli 2018 22:03

Sen vi kom hem från Grekland har dagarna bara rullat på och imorgon bär det av mot Sthlm. I måndags var jag och k på bup och sedan på kvällen hade vi födelsedagsmiddag för en kompis här hemma. När jag skulle göra middagen på kvällen råkade jag sk...

Av Caroline - 6 juli 2018 10:00

Idag solar vi och badar för fullt för imorgon är det dags att resa hem. Dock får vi hela dagen imorgon också då vi lämnar hotellet kl 22.00. Inte jätte bra tid för Simon men så blir det ibland. Då vi har varit på detta hotell förra året fick vi en fr...

Av Caroline - 5 juli 2018 17:50

Oj oj oj vilken semester vi har haft, vi är så otroligt glada och nöjda över denna vistelse på Kreta. Jag och Kristoffer var här på samma hotell förra året och vi är lika nöjda i år igen. Detta är inte sista gången vi åker hit de kan jag verkligen lo...

Skapa flashcards